ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
ΚΑΜΑΡΙΩΤΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: "ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ..."
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μέσα από την συγκεκριμένη ερευνητική εργασία θα προσπαθήσουμε να γεφυρώσουμε τα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος της Α΄ Λυκείου και τις προϋπάρχουσες γνώσεις των μαθητών από το Γυμνάσιο, με τις εμπειρίες από τις διακοπές τους σε δημοφιλείς προορισμούς της χώρας μας.
Κεντρικό ερώτημα:
- Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας ένα αντικείμενο;
Σκοπός:
- Να αναπτύξουν οι μαθητές και οι μαθήτριες κοινωνική και πολιτική σκέψη και συνείδηση, ώστε να κατανοούν, να παρεμβαίνουν, να αναπτύσσουν κριτική και δημιουργική σχέση με το χώρο.
- Να ασκηθούν στην αυτενέργεια, όπως και στη συλλογική εργασία, να αποκτήσουν ενεργητική σχέση με τη ζωή τους.
- Να μάθουν να χειρίζονται τη γνώση και την καλλιτεχνική ευαισθησία έτσι ώστε να γεφυρώνουν το ρεαλισμό με τη φαντασία.
ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Α)Περιβάλλον και Αειφορία.
Β) Ανθρωπιστικά Μαθήματα ( Ιστορία , Έκθεση-Έκφραση , Κείμενα).
Γ) Πεδίο Τέχνη και Πολιτισμός ( Εικαστικά , Θέατρο , Μουσική , Αρχιτεκτονική).
Δ) Μαθηματικά, Τεχνολογία .
Να έχω πάντα μαζί μου:
- Χαρτόνια κανσόν
- Μαρκαδόρους
- Χάρακες – τρίγωνα
- Κόλλα – ψαλίδι
- Οτιδήποτε ανέλαβα να υλοποιήσω για λογαριασμό της ομάδας
- Ειδικά για την επόμενη φορά: φωτογραφίες από τον τόπο των διακοπών μου , σχετικά έντυπα με πληροφορίες, το αντικείμενο που κράτησα για ενθύμιο
Απαιτείται ΠΡΟΣΟΧΗ στην :
- Εφαρμογή των κανόνων του συμβολαίου
- Τήρηση του χρονοδιαγράμματος
- Συμπλήρωση του ατομικού ημερολογίου
- Συνέπεια στις αρμοδιότητες που αναλαμβάνω
- Συνεχή ανατροφοδότηση
- Αυτοαξιολόγηση
- Ενημέρωση του ατομικού φακέλου με αντίγραφα της εργασίας που ανέλαβα να υλοποιήσω
- Εναλλαγή των ρόλων μεταξύ των μελών της ομάδας
(συντονιστής: οργανώνει – γραμματέας: σημειώνει – σχεδιαστής: υλοποιεί – ερευνητής :ψάχνει – παρουσιαστής: παρουσιάζει)
ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΤΑΞΙΔΙ !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου