Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2011

4ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


4ο  ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (2ο ΣΤΑΔΙΟ)                                       ΡΟΛΟΙ:             
Στόχος:     
  • Να μάθουν οι μαθητές στοιχεία της τοπικής ιστορίας μέσα από την παρατήρηση του δημόσιου χώρου(αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία, μνημεία) και τη συσχέτιση των λέξεων και των ονομασιών με ιστορικούς, κοινωνικούς και γεωγραφικούς παράγοντες.
  •   Να εξοικειωθούν με την ερευνητική διαδικασία, μέσα από τη διερεύνηση της τοπικής Ιστορίας , από πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές .
  •   Να αναφέρουν σημαντικά αρχιτεκτονικά μνημεία της κάθε περιοχής.
  •   Να κατανοήσουν οι μαθητές την πρόσφατη πολιτισμική κληρονομιά μέσα από τη βιωματική προσέγγιση του περιβάλλοντος.
  • Να παράγουν ένα μουσικό έργο το οποίο θα σχετίζεται με την περιοχή που επέλεξαν.

Α) Συλλέγοντας επιπλέον πληροφορίες για το προορισμό των διακοπών μας (από αφηγήσεις κατοίκων της περιοχής που μπορούμε να προσεγγίσουμε , από το διαδίκτυο και από τουριστικούς χάρτες ),  ετοιμάζουμε και τυπώνουμε «ταξιδιωτικό οδηγό» (4 σελίδων), απαντώντας στα ερωτήματα:
·         Πώς θα πάμε; (με τι μέσον, πόση απόσταση από την περιοχή μας, εκτιμώμενος χρόνος)
·         Τι θα δούμε; (αξιοθέατα, ιστορικά μνημεία, μουσεία, σημεία αρχιτεκτονικού ενδιαφέροντος, περιοχές φυσικού κάλλους)
·         Πού θα μείνουμε; (προτάσεις διαμονής)
·         Τι θα δοκιμάσουμε; (τοπικές λιχουδιές, παραδοσιακές συνταγές)
·         Τι θα πάρουμε; (αναμνηστικά, τοπικά προϊόντα) 
·         Ποια είναι τα ήθη και τα έθιμα της περιοχής; (παραδόσεις, χοροί, μουσική)       
·         Ποια σημαντικά ιστορικά γεγονότα έχουν διαδραματιστεί στη συγκεκριμένη περιοχή; (διαθέσιμος χρόνος 60΄)

Β) Παρουσιάστε τους «ταξιδιωτικούς οδηγούς  σας στις υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος χρόνος )

Γ) Επιλέγουμε τραγούδια που θα χρησιμοποιήσουμε για μουσική επένδυση της παρουσίασης μας . Εξετάζουμε τη δυνατότητα της απόδοσης από τα μέλη της ομάδας μας(διαθέσιμος χρόνος 10΄)

Δ) Προετοιμάστε τις τελικές σας παρουσιάσεις ενσωματώνοντας τα τεχνήματα που έχετε δημιουργήσει μέχρι τώρα (διαθέσιμος χρόνος 10΄)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου