Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

5ο ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


5ο  ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (2ο ΣΤΑΔΙΟ)                                       ΡΟΛΟΙ:             
Στόχος:
  •   Να εφαρμόσουν οι μαθητές τη τεχνική οργάνωσης ενός ερωτηματολογίου.
  •   Να εξασκηθούν στη χρήση των  πινάκων για την επεξεργασία των αποτελεσμάτων και τη σχεδίαση γραφημάτων.
  • Να αναπτύξουν προβληματισμούς και νοήματα μέσα από δημόσια συζήτηση.
  •   Να εξασκηθούν στην παραγωγή τεκμηριωμένων κειμένων με στόχο την κριτική παρουσίαση των ερευνητικών αποτελεσμάτων.
Α) Πραγματοποιείστε έρευνα πεδίου σε τουριστικά καταστήματα του ιστορικού κέντρου  της Αθήνας (δείγμα πληθυσμού 10 καταστημάτων/ ομάδα )  , δημιουργώντας  ένα ερωτηματολόγιο για να ελέγξετε   :
·         την προέλευση των επισκεπτών της χώρας μας
·         την ποιότητα των  παρεχομένων υπηρεσιών της επιχείρησης
·         τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν , λόγω της οικονομικής κρίσης

Κάθε ομάδα γράφει από 5 ερωτήσεις για να δημιουργήσουμε ένα κοινό ερωτηματολόγιο με 20 ερωτήσεις και απευθύνεται σε διαφορετικό είδος καταστήματος (καφετέριες, εστιατόρια, εμπορικά, τουριστικά είδη) (διαθέσιμος χρόνος 20΄)

Παράλληλα δημιουργείστε ένα ερωτηματολόγιο που να απευθύνετε σε τουρίστες  στα ελληνικά και στα αγγλικά (δείγμα πληθυσμού 20 ατόμων / ομάδα )   , για να ελέγξετε :
·         την τουριστική κίνηση της χώρας μας
·         το ενδιαφέρον των τουριστών για τη χώρα μας

Κάθε ομάδα γράφει από 2-3 ερωτήσεις για να δημιουργήσουμε ένα κοινό ερωτηματολόγιο με 10 ερωτήσεις και απευθύνεται σε διαφορετικό πληθυσμό (νέους, νέες, ηλικιωμένους, ηλικιωμένες) (διαθέσιμος χρόνος 20΄)

Κατά τη διάρκεια της έρευνας φωτογραφείστε, ηχογραφείστε , βιντεοσκοπείστε σκηνές από τη δράση των μελών της ομάδας σας.


Β) Αφού συμπληρωθούν τα ερωτηματολόγια , επεξεργαζόμαστε στατιστικά τα δεδομένα και δημιουργούμε γραφήματα (διαθέσιμος χρόνος 30΄)

Γ) Παρουσιάστε τις απαντήσεις σας στις υπόλοιπες ομάδες (διαθέσιμος χρόνος )

Δ) Συγκρίνετε τις απαντήσεις των διαφορετικών ομάδων στην ολομέλεια , για την εξαγωγή των τελικών συμπερασμάτων (διαθέσιμος χρόνος 15΄)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου